Turbo - GL-Klasse 320 CDI (X164), OM 642.820, 155Kw - 211PS

Pri turbodúchadlách dodávaných výmenným spôsobom Vám bude účtovaná záloha. Záloha sa vracia po doručení starého turbodúchadla v hotovosti pri osobnom predaní, alebo prevodom na účet zákaznika. Staré turbodúchadlo sa musi doručiť kompletné.

764381-0002, 764381-0004, 764381-2, 764381-4, 777318-0001, 777318-0002, 777318-1, 777318-2, 781743-0001, 781743-0003, 781743-1, 781743-3, 781743-5001S

Čítajte viacZobraziť menej
Do opravy
Stav produktu
renovovaný (repasovaný)
Kód:
781743-5003S
Popis

Turbodúchadlo s variabilnou geometriou lopatiek (VGT) je typ turbodúchadla, ktoré má v statore turbíny umiestnené lopatky rozvádzača s možnosťou ich natáčania. Natočením lopatiek sa zmení prietokový prierez vstupného kanála a uhol, pod ktorým spaliny vstupujú do obežného kolesa turbíny. Zmenou prietokového prierezu sa zmení rýchlosť vstupujúcich spalín, tá ovplyvní otáčky turbíny a dúchadla a tie ovplyvnia veľkosť dodávaného plniaceho tlaku. Týmto spôsbom je možné turbodúchadlo regulovať a prispôsobovať jeho pracovný bod aktuálnym požiadavkám spaľovacieho motora.

Lopatky rozvádzača sú spojené prstencom, ktorý je natáčaný. Všetky lopatky sa natáčajú synchronizovane o rovnaký uhol.

  • Pri nízkych otáčkach a nízkom zaťažení motora, keď je prietok výfukových plynov nedostatočný sa lopatky natočia smerom k tangenciálnej polohe. Tým sa zmenší prietokový prierez a zvýši rýchlosť výfukových plynov vstupujúcich do kolesa turbíny. Následne vzrastú otáčky turbíny aj dúchadla a zvýši sa plniaci tlak dodávaný dúchadlom.
  • Naopak pri vysokých otáčkach a zaťažení, keď by bol plniaci tlak príliš vysoký, sa lopatky natočia smerom k radiálnej polohe. Tým sa zväčší prietokový prierez, klesne rýchlosť výfukových plynov, klesnú otáčky aj plniaci tlak.

Nevýhodou takéhoto spôsobu regulácie je fakt, že pri pevnej geometrii lopatiek turbíny, je len jedna poloha natočenia rozvádzacích lopatiek vzhľadom na uhol vstupu výfukových plynov do turbíny optimálna. Pri natáčaní sa dosahujú rôzne iné polohy čo znižuje účinnosť turbíny. Výhody riešenia však nad touto nevýhodou prevyšujú.

GARRETT - 764381-0002, 764381-0004, 764381-2, 764381-4, 764381-5002S, 764381-5004S, 777318-0001, 777318-0002, 777318-1, 777318-2, 777318-5001S, 777318-5002S, 781743-0001, 781743-0003, 781743-1, 781743-3, 781743-5001S, 781743-5003S, OE - A6420900086, A6420900286, A6420900486, A6420900880, A6420901086, A6420901386, A6420901486, A6420905780, A6420908580, A6420909480, 6420900086, 6420900286, 6420900486, 6420900880, 6420901086, 6420901386, 6420901486, 6420905780, 6420908580, 6420909480, A6420908980, 6420908980, A6420902380, 6420902380, A6420908680, 6420908680

Čítajte viacZobraziť menej
Podrobnosti o produkte
781743-5003S
Možno sa vám bude páčiť
Za Actuator / El. Ventil Turba dodávaný výmenným spôsobom Vám bude účtovaná záloha. Záloha sa vracia po doručení starého Actuatora / El. Ventila Turba v hotovosti pri osobnom predaní, alebo prevodom na účet zákaznika....
Produkty v rovnakej kategórii (16 ):
240,00 €
Repasované turba sú vratné diely T.J. Staré turbo sa vracia (Kompletné) Do ceny základného a rozšíreného repasu nie je zahrnutý El. ventil turba. V prípade, že turbo nemáme na sklade zrepasujeme Vaše staré turbo ....
255,00 €
Repasované turba sú vratné diely T.J. Staré turbo sa vracia (Kompletné). Uvedená cena je za repasované turbo výmenným spôsobom. Pri oprave Vášho turba cena môže byť nižšia (podľa poškodenia). Pri objednávke výmenným...

Navigácia

Nastavenia

Viac detailov
Neboli nájdené žiadne produkty.